「BTS JIN」的圖片搜尋結果

(影片來源:Jaeguchi)

 翻中歌詞 

過了這個夜晚
我怕再也見不到你

那雙清澈的雙眼
熟悉的感覺
看著我微笑的那臉龐 

我再也見不到你了嗎

在我的日子裡
你在那裡
在你的一天裡
我在那裡
當太陽下山
月亮升起時
跟我在一起的你

不會在那裡嗎

當我閉上眼睛
我想我會記得我們在一起的時光
如果你再次閉上眼睛
我想我只記得美好的回憶

當我閉上眼睛
當我閉上眼睛

當我閉上眼睛
我想我會記得我們在一起的時光

如果你再次閉上眼睛
我想我只記得美好的回憶


過了這個夜晚
我怕再也見不到你
過了這個夜晚
我很害怕我會一個人孤獨著

韓文歌詞

이 밤이 지나면
널 볼 수 없을까봐 두려워

한없이 투명한 그 눈빛도
너무 익숙해진 그 촉감도
나를 보면 웃었던 얼굴도 이제
이제 너를 다시 볼 수 없을까

나의 하루하루에
니가 있고
너의 하루하루에
내가 있어
저 달이 지고 해가
떠오르면
나와 함께 했던 넌
없을까

내 눈을 감으면
함께했던 시간들이 떠오를 것 같아
내 눈을 감으면 또
행복했던 추억들만 생각날 것 같아

내 눈을 감으면
내 눈을 감으면

내 눈을 감으면
함께했던 시간들이 떠오를 것 같아
내 눈을 감으면 또
행복했던 추억들만 생각날 것 같아

이 밤이 지나면
널 볼 수 없을까봐 두려워
이 밤이 지나면
나 홀로 남을까봐 두려워

英文歌詞

If this night passes
I'm scared that I might not see you

Those clear eyes
That familiar touch
Your face that I looked at while smiling
Will I not be able to see those again

My every day
You are there
Your every day
I am there
When that moon goes down
And the sun goes up
You who was with me
Will you not be there

If I close my eyes
I think I'll remember the times that we are together
When I close my eyes
I think I will only remember the happy memories

If I close my eyes
If I close my eyes

If I close my eyes
I think I'll remember the times that we are together
When I close my eyes
I think I will only remember the happy memories

If this night passes
I'm scared that I might not see you
If this night passes
I'm scared that I will be left alone

(聽完以後不知道為甚麼小編變得更加捨不得JIN明年要當兵....

JIN的歌聲真的就像是有股魔力以及溫柔的清澈,在平靜的時候聽著聽著內心有股被溫暖的感受

以及被安撫的心靈,就像是在說 : ⌈ 別害怕,有我在 ⌋ )

---------------------------------

想要了解更多最新流行資訊嗎 ?

了解最新資訊多歡迎加入小編PINKO訂閱小站痞客幫都可以喔 !

✦FB按讚分享 :【 https://www.facebook.com/pinkohair/
✧IG 追蹤【 by_pinko
✦【https://www.instagram.com/by_pinko/
✧髮型資訊訂閱
✦【http://natnat0813.pixnet.net/blog

arrow
arrow

    Pinko 美髮師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()